13 oktober 2011

Ett problem till

Vi överväger: Ska vi försöka ha något som liknar en acceptabel diskografi i vår bok?

Det är inte nödvändigt. Men det är en fin bonus för de riktiga fansen.

Problemet är att det är svårt att sammanställa en sådan som verkligen är gedigen. Vi hade kontakt med en person som erbjöd sig att hjälpa och som sade sig ha en sådan i princip färdig, men som sedan inte har svarat på mejl.

Hur gör vi nu? Är det någon som kan ange en färdig sammanställning som känns tillräcklig? Och, inte minst: Är detta en viktig beståndsdel av vår bok?

Låt oss få höra vad ni tycker, och ge oss de tips ni kan!

3 kommentarer:

Elin sa...

Jag tycker absolut att ni ska försöka få till något! Men går det inte så går det inte. Ni gör ändå ett sånt bra jobb! :D

Johan sa...

Hej Andreas !
Jag kan vara med och bidraga med en bra diskografi över åren 1983-1985. Jag har ju mycket i min samling som du vet.

Peter sa...

Ja, självklart en diskografi!! Det finns en bra grund att utgå ifrån på min urgamla hemsida:
http://karlssonpeter.tripod.com/diskogra.htm